Kolejne generacje smartfonów co kilka miesięcy pojawiają się na rynku. Nie inaczej jest ze sprzętem od Apple. Co jakiś czas firma ogłasza premierę nowego modelu iPhona, iPada czy MacBooka. Użytkownicy, którzy na co dzień nie interesują się zbytnio nowinkami technologicznymi mogą być nieco zdezorientowani i mogą nie wiedzieć, co powinni wybrać, gdy chcą zakupić nowy telefon. W wyborze może pomóc im… serwis Apple.
Serwis Apple
Serwisy urządzeń marki Apple zajmują się głównie naprawą sprzętu. Klienci przynoszą do nich urządzenia z pękniętymi szybkami czy grzejącą się baterią, a fachowcy dokonują napraw, by iPhona czy iPada dało się dalej użytkować. Te najbardziej wyspecjalizowane z nich radzą sobie też z innymi uszkodzeniami, takimi jak niedziałające gniazda ładowania lub słuchawek, a nawet wypadające przyciski i guziki. Często oferują swoim klientom urządzenia zastępcze na czas naprawy.
Co kupić?
Właśnie w tego typu miejscu warto poradzić się, jakie urządzenie kupić. Obsługa dobierze model idealny do naszych potrzeb. Jak wiadomo, najnowsze modele są zawsze najdroższe, a nie każdy z nas potrzebuje najnowocześniejszych funkcji na co dzień. Dlatego też dzięki wiedzy fachowców dowiemy się, które urządzenie ze starszych generacji będzie wystarczające dla nas. Specjaliści wiedzą doskonale, jakie awarie przydarzają się zazwyczaj danemu modelowi, uprzedzą nas więc, na co powinniśmy uważać użytkując swój telefon lub tablet, ewentualnie jak się przed problemami uchronić. Obsługa w serwisie wyjaśni nam różnice między kolejnymi generacjami sprzętu i odpowie na wszystkie nasze pytania. O urządzeniach Apple krąży wiele mitów, które specjalistyczny serwis rozwieje. Możemy dowiedzieć się też, jak działa obsługa gwarancyjna w iSpotach oraz jak korzysta się z iTunes czy AppStore. Nie ma lepszego miejsca, w którym obsługa wiedziałaby tyle o sprzętach Apple, niż serwisy, które znają każde urządzenie na wylot.