Zegarek Apple Watch to smartwatch od Apple, który pojawił się na rynku w 2015 roku. Wyposażony jest w dedykowany system operacyjny WatchOS. Dostępny jest w wariancie aluminiowym, stalowym lub ceramicznym oraz dwóch rozmiarach koperty. Funkcją zegarka Apple Watch jest wyświetlanie komunikatów z telefonu oraz sterowanie jego funkcjami. Jest kompatybilny z iPhonami, począwszy od modelu iPhone 5. Oprócz odbierania rozmów czy kontrolowania muzyki, Apple Watch może łączyć się z Internetem i siecią GPS.

Jak przygotować Apple Watch do serwisu?

Apple Watch to funkcjonalne urządzenie, które posiada wiele zalet i użytecznych opcji. Jedną z nich jest niewątpliwie jest funkcja EKG i monitorowanie pulsu oraz zdolność do wykrywania upadków. Niemniej, smartwatche od Apple nie są pozbawione wad fabrycznych. Do najpoważniejszych należy defekt, powodujący pękanie ekranów lub ich odchodzenie od odbudowy. W takich przypadkach konieczna okaże się wizyta w serwisie Apple i dokonanie niezbędnych napraw i wymiany ekranu.

Przed oddaniem zegarka do serwisu Apple, należy go odpowiednio przygotować. Przede wszystkim Apple Watch trzeba naładować oraz zdjąć pasek. Nieodzownym krokiem jest również rozłączenie pary zegarka Apple Watch i telefonu iPhone, aby odtworzyć urządzenie do ustawień fabrycznych. Jak to zrobić? Otwieramy aplikację Apple Watch na telefonie, przechodzimy do karty „mój zegarek” i wybieramy swoje urządzenie. Następnie klikamy w ikonkę „informacji”, znajdującą się obok smartwatcha, którego chcemy rozłączyć. Wybieramy opcję „rozłącz Apple Watch” – i gotowe! W przypadku zegarków wyższej generacji, po wykonaniu ostatniego kroku pojawi się dodatkowo pytanie, czy chcemy zachować plan sieci komórkowej. Po odebraniu urządzenia z serwisu Apple będziemy chcieli ponownie połączyć go z telefonem, dlatego nie usuwamy planu.

Konfiguracja Apple Watch po serwisowaniu

Po odebraniu smartwatcha z serwisu Apple, należy go skonfigurować dokładnie w ten sam sposób, w jaki konfiguruje się nowe zegarki Apple Watch. Przed rozpoczęciem procedury konfiguracji należy upewnić się, że iPhone posiada najnowszą wersję systemu iOS. Następnie włączyć funkcję Bluetooth i podłączyć telefon do sieci komórkowej. Włączamy Apple Watch przyciskiem bocznym, a następnie zbliżamy go telefonu iPhone. Na telefonie pojawi się komunikat o możliwości konfiguracji Apple Watch – klikamy opcję „dalej”. W przypadku, gdy komunikat nie wyświetli się automatycznie, należy otworzyć aplikację Apple Watch i nacisnąć opcję „rozpocznij łączenie”. Kierujemy wizjer telefonu na środek tarczy zegarka i czekamy na wyświetlenie komunikatu o prawidłowym połączeniu w parę.

Po odebraniu zegarka z serwisu Apple, odtwarzamy je z backupu, a następnie logujemy się do konta Apple. Wybieramy interesujące nas funkcje i aplikacje, a następnie czekamy na zsynchronizowanie urządzeń. Po wykonaniu wszystkich kroków, nasz naprawiony Apple Watch jest gotowy do ponownego użytku!

serwis akcesoriów Apple

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!